Professionele telefonie in de Cloud

eASy CALL is een oplossing die bedoeld is om mijn traditionele telefoonlijnen en mijn telefooncentrale te vervangen door een platform in de Cloud.

Dankzij deze professionele telefoniedienst kan ik de kosten aanzienlijk drukken en geniet ik van geavanceerde functionaliteiten die de productiviteit van mijn team en de communicatie met mijn correspondenten bevorderen.

Professionele telefonie
in de Cloud

eASy CALL is een oplossing die bedoeld is om mijn traditionele telefoonlijnen en mijn telefooncentrale te vervangen door een platform in de Cloud.

Dankzij deze professionele telefoniedienst kan ik de kosten aanzienlijk drukken en geniet ik van geavanceerde functionaliteiten die de productiviteit van mijn team en de communicatie met mijn correspondenten bevorderen.

10 redenen om voor eASy CALL te kiezen

eASy CALL is een telefonieoplossing in de cloud met tal van voordelen:

  1. Geen nood aan een dure telefooncentrale
  2. Geen kopzorgen over de ondersteuning van een infrastructuur (onderhoud, beheer, technische ruimte, back-up, enz.)
  3. Geen nood aan een ISDN-lijn, een eenvoudige internetverbinding volstaat!
  4. Transparante en voorspelbare kosten: abonnement met een vaste prijs per gebruiker
  5. Internationale oproepen tot 80% goedkoper
  6. Gebundelde communicatie voor een grotere productiviteit
  7. Flexibel en uiterst mobiel, ook in het buitenland!
  8. Voortdurend aanpasbaar aan uw noden
  9. Gemakkelijk te gebruiken, te installeren en te beheren
  10. Integratie met mijn kantoortoepassingen en beroepsactiviteiten

eASy CALL, gebundelde communicatie voor een toegenomen productiviteit

Geavanceerde telefonie

Omleiding, doorschakeling, groepen, gesprekovername, welkomstbericht (“Welkom bij de onderneming Dupont”), wachtmuziek, vertonen van de extensies van mijn collega’s, tweede gesprek, enz.

Telefoonconferentie

Interne en externe oproepen omgeleid naar mijn conferentienummer, beveiliging met een pincode, melding van wie aanmeldt en wie de conferentie verlaat.

Videoconferentie

Ik voer een videoconferentie met drie vanop mijn vast toestel.
De deelnemers aanvaarden het gesprek op hun vast toestel, PC, tablet of smartphone.

Interactieve voice server

Doorschakeling van de oproepen naar de juiste afdelingen, correspondenten, enz. Bijvoorbeeld: “Voor onze commerciële afdeling, druk 1, ..”.

Uniek nummer

Ik geef mijn vast nummer aan mijn contacten. eASy CALL zorgt ervoor dat mijn oproepen worden doorgeschakeld naar mijn vast toestel, smartphone, PC of voice mail in functie van mijn beschikbaarheid.

Gepersonaliseerde voice mail

“Sorry, ik kan uw oproep momenteel niet beantwoorden. Bedankt om een bericht in te spreken”. Het bericht van de correspondent wordt onmiddellijk per e-mail naar u doorgestuurd.

Video call

Ik bel een collega die telewerkt of een partner vanop mijn videophone, PC, tablet of smartphone met videoweergave. Ik ontvang een videoboodschap van de parlofoon van het kantoor op mijn telefoon of PC/tablet/smartphone, op kantoor of elders.

Internationale nummers

Het is mogelijk om verschillende internationale oproepnummers te hebben (+33, +1, +44, enz.) zodat mijn correspondenten mij kunnen bellen op een lokaal nummer. De gesprekken komende van die nummers zijn gratis voor mij.

Aanwezigheid en instant messaging

Ik visualiseer de XMPP-aanwezigheid van mijn contacten (intern of extern) en chat met hen. Mijn instant messaging adres is mijn e-mailadres.

Softphone

Dankzij de softphone (telefoonsoftware) op mijn PC en/of smartphone, bel ik en blijf ik bereikbaar met mijn vast nummer (eveneens in het buitenland).

Geavanceerde telefonie

Omleiding, doorschakeling, groepen, gesprekovername, welkomstbericht (“Welkom bij de onderneming Dupont”), wachtmuziek, vertonen van de extensies van mijn collega’s, tweede gesprek, enz.

Telefoonconferentie

Interne en externe oproepen omgeleid naar mijn conferentienummer, beveiliging met een pincode, melding van wie aanmeldt en wie de conferentie verlaat.

Videoconferentie

Ik voer een videoconferentie met drie vanop mijn vast toestel.
De deelnemers aanvaarden het gesprek op hun vast toestel, PC, tablet of smartphone.

Interactieve voice server

Doorschakeling van de oproepen naar de juiste afdelingen, correspondenten, enz. Bijvoorbeeld: “Voor onze commerciële afdeling, druk 1, ..”.

Uniek nummer

Ik geef mijn vast nummer aan mijn contacten. eASy CALL zorgt ervoor dat mijn oproepen worden doorgeschakeld naar mijn vast toestel, smartphone, PC of voice mail in functie van mijn beschikbaarheid.

Gepersonaliseerde voice mail

“Sorry, ik kan uw oproep momenteel niet beantwoorden. Bedankt om een bericht in te spreken”. Het bericht van de correspondent wordt onmiddellijk per e-mail naar u doorgestuurd.

Video call

Ik bel een collega die telewerkt of een partner vanop mijn videophone, PC, tablet of smartphone met videoweergave. Ik ontvang een videoboodschap van de parlofoon van het kantoor op mijn telefoon of PC/tablet/smartphone, op kantoor of elders.

Internationale nummers

Het is mogelijk om verschillende internationale oproepnummers te hebben (+33, +1, +44, enz.) zodat mijn correspondenten mij kunnen bellen op een lokaal nummer. De gesprekken komende van die nummers zijn gratis voor mij.

Aanwezigheid en instant messaging

Ik visualiseer de XMPP-aanwezigheid van mijn contacten (intern of extern) en chat met hen. Mijn instant messaging adres is mijn e-mailadres.

Softphone

Dankzij de softphone (telefoonsoftware) op mijn PC en/of smartphone, bel ik en blijf ik bereikbaar met mijn vast nummer (eveneens in het buitenland).

VoIP in de Cloud?

Met eASy CALL wordt mijn telefooncentrale in de Cloud gehost, d.w.z. in een uiterst beveiligd datacentrum. De spraak wordt omgezet in VoIP (Voice over IP) en loopt via mijn internetverbinding.

easy_call_voip_schema_NL

Graag meer weten over eASy CALL

Préférences

Quand vous visitez un site, certaines informations sont gardées en mémoire par votre navigateur sous forme de cookies. Vous pouvez changer ici vos préférences. Il se pourrait que bloquer ces cookies ait un impact sur votre expérience utilisateur et sur les services que nous offrons.

Cliquez ou désactiver les contenue personnalisé.

Cliquez pour activer ou désactiver le tracking vers Google Analytics.

Cliquez pour activer ou désactiver Google Fonts.

Cliquez pour activer ou désactiver Google Maps.

Cliquez pour activer ou désactiver les vidéos incorporées.

 
 
 
En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l’utilisation des cookies permettant le partage de votre expérience, ainsi que le bon fonctionnement et la mesure d’audience de notre site internet.
Ga naar de inhoud