Hieronder staat de gemiddelde activatietermijn voor aanvragen via de Klantenzone. Belangrijk: de wijzigingen worden pas twee dagen later zichtbaar in de Klantenzone.
| Aanvraag | Activatietermijn | 
| Nieuw nummer | Binnen 2 werkdagen | 
| Opties wijzigen | Binnen enkele minuten | 
| Een andere Shape-formule kiezen | Bij de volgende factuurcyclus | 
| Simkaart vervangen | Binnen enkele minuten | 
| Simkaart opschorten | Binnen enkele minuten | 
| Simkaart reactiveren | Binnen enkele minuten | 
| Apparaat leveren | Indien het apparaat op voorraad is, bedraagt de gemiddelde leveringstermijn 5 werkdagen. | 
| Simkaart leveren | Binnen de 5 werkdagen | 
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb gekregen dat mijn mobiele kaart of mijn diensten zijn geactiveerd?
U kan de klantendienst bellen en vragen of uw aanvraag goed is doorgegegeven. Wanneer u een bevestiging hebt ontvangen toen u de aanvraag verzond, maar geen bevestiging dat uw bestelling wordt behandeld, kan u naar de klantendienst bellen en het ordernummer doorgeven dat in de titel van de bevestigingsmail van uw bestelling staat.